Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu
  • RegelingenRegelingen

    • Medicijnen mee op reis
    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling gemoedsbezwaarden
    • Regeling onverzekerden
    • Wet langdurige zorg (Wlz)
    • Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Over CAKOver CAK

    • Over ons
    • Verantwoording
    • CAK in het kort
    • Verschilmakers
    • Werken bij het CAK
    • Nieuwsberichten
    • Contact
    • Pers
    • NCP
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • Zoeken
Direct naar
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Over CAK ›
  3. Nieuwsberichten ›
  4. Jaarbericht 2016: Menselijke eenvoud
Zoeken

Jaarbericht 2016: Menselijke eenvoud

24 mei 2017

Het jaarbericht van het CAK staat online. Daarin leest u meer over onze resultaten en ambities.

Het CAK wil bijdragen aan het behapbaar maken aan de complexe wereld van de zorg. Dat doen we niet alleen, maar samen met u.

Zo heeft het CAK in 2016 een forse slag geslagen in de klantcommunicatie. Ook ondersteunt het CAK gemeenten bij hun voorlichting aan de klant over de eigen bijdrage.

Om fundamentele stappen te zetten in een betere dienstverlening moeten we samen optrekken. In de Pilot Vernieuwing Zorguitwisseling heeft het CAK met het ministerie van VWS, het Programma Informatievoorziening Sociaal Domein en een aantal andere partners een efficiënter, eenvoudiger en minder foutgevoelig proces opgezet. U leest er meer over in het jaarbericht. 




Over ons

  • Over ons
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK
  • Nieuwsberichten

Contact

  • Bellen
  • E-mail
  • Schrijven
  • Klacht of bezwaar
  • X

Bezoekadres

Wilt u langskomen?
Wij staan u graag te woord.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white