Informatie CAK over het coronavirus

Het CAK wil ervoor zorgen dat klanten, bezoekers en medewerkers gezond blijven. Daarom heeft het CAK maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan. Wij volgen hierbij de informatie van het RIVM en de Rijksoverheid.

Dienstverlening CAK

De maatregelen van de overheid raken heel Nederland. Ook de dienstverlening van het CAK. Wij doen onze uiterste best om de dienstverlening aan onze klanten te garanderen. De meeste dienstverlening gaat door. Wel zijn er een paar aanpassingen:

Telefonische bereikbaarheid

Wij staan u graag te woord en nemen de tijd om uw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Het kan zijn dat de wachttijd daardoor iets langer is dan u van ons gewend bent. 

U kunt veel zaken ook snel en eenvoudig online regelen. Kijk hiervoor bij Zelf regelen

Heeft u een vraag? De antwoorden op de meestgestelde vragen kunt u ook terugvinden op onze website. U kunt via onze website ook een bericht aan ons sturen.

Afspraken

Afspraken doen wij zo veel mogelijk digitaal of telefonisch. Een medewerker van het CAK zal dit met u bespreken.

Het laatste nieuws

Eigen bijdrage betalen

Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)

Wet langdurige zorg (Wlz)

Medicijnen mee op reis

Mantelzorg

Afspraak bij het CAK

Informatie over corona

Actuele informatie over het coronavirus vindt u op de website van het RIVM en de Rijksoverheid.

Informatie over corona kan moeilijk zijn. Wilt u een eenvoudige uitleg? Kijk dan op corona.steffie.nl.
 
 

Waar zoekt u naar?

Tip: vul één of twee woorden in voor het beste resultaat.

De website van het CAK maakt gebruik van cookies.


Wij kunnen u dan zo goed mogelijk helpen. Het accepteren van cookies zorgt ervoor dat deze website goed werkt en dat wij onze website steeds kunnen verbeteren.
Uiteraard zorgen wij goed voor uw privacy.