Update 24 maart: informatie CAK over het coronavirus

Het CAK wil ervoor zorgen dat klanten, bezoekers en medewerkers gezond blijven. Daarom heeft het CAK maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan. Wij volgen hierbij de informatie van het RIVM en de Rijksoverheid.

Dienstverlening CAK

De maatregelen van de overheid raken heel Nederland. Ook de dienstverlening van het CAK. Wij doen onze uiterste best om de dienstverlening aan onze klanten te garanderen. De meeste dienstverlening gaat door. Wel zijn er een paar aanpassingen. Op deze pagina leest u wat dit betekent.

Telefonische bereikbaarheid

Op dit moment zijn wij telefonisch beperkt bereikbaar. U kunt via onze website ook een bericht aan ons sturen. De antwoorden op de meestgestelde vragen kunt u ook terugvinden op onze website.

Reizen met medicijnen

Wij vragen u een Schengenverklaring of Engelstalige medische verklaring zoveel mogelijk online of per post aan te vragen. Houd rekening met een verwerkingstijd van 2 weken. Lees wat u moet doen als u binnen 2 weken op reis gaat.

Op dit moment is het mogelijk om met uw ingevulde en ondertekende verklaring naar het kantoor van het CAK te komen. Houd onze website wel goed in de gaten of u bij ons kunt langskomen. 

Vragen

 

Actuele informatie over het coronavirus vindt u op de website van het RIVM en de Rijksoverheid.

Waar zoekt u naar?

Tip: vul één of twee woorden in voor het beste resultaat.

De website van het CAK maakt gebruik van cookies.


Wij kunnen u dan zo goed mogelijk helpen. Het accepteren van cookies zorgt ervoor dat deze website goed werkt en dat wij onze website steeds kunnen verbeteren.
Uiteraard zorgen wij goed voor uw privacy.