Cookies toestaan?

Deze site gebruikt cookies. Cookies
Hier kan het gebruik van cookies op deze website worden toegestaan of geweigerd.
Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu Uitgeklapt
  • RegelingenRegelingen Openen

    • Medicijnen mee op reis
    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling gemoedsbezwaarden
    • Regeling onverzekerden
    • Wet langdurige zorg (Wlz)
    • Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Over CAKOver CAK Openen

    • Over ons
    • Verantwoording
    • CAK in het kort
    • Verschilmakers
    • Werken bij het CAK
    • Nieuwsberichten
    • Contact
    • Pers
    • NCP
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • Zoeken
Direct naar
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Over CAK ›
  3. Nieuwsberichten ›
  4. Foutieve retourcodes bij aanlevering hersteld
Zoeken

Foutieve retourcodes bij aanlevering hersteld

20 april 2022

Door een systeemupdate hebben de 403 berichten die het CAK op 13 tot en met 20 april heeft ontvangen bij de terugmelding een onjuiste retourcode meegekregen. Dit probleem is inmiddels opgelost.

Wat is er gebeurd?

De foutieve retourcode bij status_aanlevering 1 betreft de foutcode 9330, bij status_aanlevering 2 foutcode 9103 en bij status_aanlevering 3 foutcode 001. Inmiddels is dit hersteld en worden de 404 berichten met de juiste retourcode opnieuw verzonden of worden regulier afgekeurd met de correcte foutcode.

Geen consequenties voor de klant

Voor de klant heeft het terugkoppelen met een onjuiste code geen gevolgen. De berekening van de eigen bijdrage heeft correct plaatsgevonden.

U heeft een tweede bericht ingestuurd

Een aantal gemeenten heeft na ontvangst van het retourbericht met foutcode 9330 opnieuw een 403 aangeleverd. Dit is dus feitelijk een dubbel 403-bericht. Omdat het eerste bericht wel correct werd verwerkt (en inmiddels in de terugkoppeling is voorzien van een juiste code (0200) wordt het tweede bericht terecht teruggekoppeld met retourcode 9330. Wij verzoeken u hiermee in uw administratie rekening te houden.

Heeft u vragen?

Mocht u vragen hebben over bovenstaande dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk Wmo. Deze is dagelijks geopend van 9.00 tot 13.00 uur. U kunt ook mailen naar: wmoservicedesk@hetcak.nl. Deze mails worden dagelijks behandeld.



Over ons

  • Over ons
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK
  • Nieuwsberichten

Contact

  • Bellen
  • E-mail
  • Schrijven
  • Klacht of bezwaar
  • X

Bezoekadres

Wilt u langskomen?
Wij staan u graag te woord.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white

    Uw mening

    iconIk wil mijn mening geven over de website
    iconIk heb een vraag. Ga dan naar onze contactpagina