Heeft u één of meer openstaande facturen niet op tijd betaald? Dan sturen wij u een betaalverzoek met een specificatie. Op de specificatie staat voor welke openstaande facturen het betaalverzoek precies geldt.
Op het betaalverzoek staat hoe u het openstaand bedrag aan ons kunt betalen. Gebruik bij het betalen altijd het betalingskenmerk dat op uw betaalverzoek staat. Hiermee voorkomt u dat een betaling wordt teruggestort. Controleer uw bankafschriften of dit mogelijk voor u geldt en betaalt u het openstaand bedrag dan alstublieft opnieuw.
Let op
In november en december versturen wij betaalverzoeken waarbij de datum kan teruggaan tot 2020. Dat heeft te maken met achterstanden in onze administratie. Onze excuses hiervoor.
Twijfelt u over het overzicht?
Negen van de tien keer blijkt dat er iets is misgegaan bij de betaling. Dan hebben wij het bedrag teruggestort. Kijk alstublieft in uw bankafschriften of in de app van uw bank.
Heeft u automatische incasso ingesteld?
De niet-betaalde factuur kan zijn van vóór de periode dat u met automatische incasso betaalde.
Tip
Heeft u moeite met betalen van meerdere facturen? Spreek dan een
betalingsregeling met ons af. Dit is mogelijk vanaf minimaal € 10 per maand. Wij bieden dit aan om betalingsproblemen te voorkomen en hier hoeft u niet extra voor te betalen.