Waarom heb ik betaalverzoek, herinnering of aanmaning ontvangen?

Dat kan natuurlijk verschillende redenen hebben. De betaling is bijvoorbeeld niet met de juiste gegevens overgemaakt. Of misschien bent u een betaling vergeten. Het kan iedereen gebeuren.

Wij sturen u een herinnering. Daarin vragen wij u om de factuur zo snel mogelijk te betalen. In elk geval binnen de termijn die op de herinnering staat.

Reageert u niet op herinneringen? Dan zetten wij ons incassobureau in. Dit incassobureau brengt u extra kosten in rekening.

Incassobureaus

Als u een brief van het incassobureau heeft ontvangen, neem dan altijd contact op met het incassobureau. Wij werken samen met de volgende incassobureaus:

Moeite met betalen

Ik heb moeite om de eigen bijdrage te betalen. Wat kan ik doen?

De website van het CAK maakt gebruik van cookies.


Wij kunnen u dan zo goed mogelijk helpen. Het accepteren van cookies zorgt ervoor dat deze website goed werkt en dat wij onze website steeds kunnen verbeteren.
Uiteraard zorgen wij goed voor uw privacy.