U heeft problemen met aanleveren

Om de klant op tijd een juiste en volledige factuur te kunnen sturen, is uw aanlevering van zorggegevens van belang. Maar wat als u problemen heeft met aanleveren? Vragen en antwoorden op een rij.

Problemen met aanleveren gegevens zorgjaar 2020

Wat moet u doen als het aanleveren van gegevens over zorgjaar 2020 niet lukt? Dat hangt af van het soort gegevens dat u wilt aanleveren:

Start-/stopberichten: als u vragen heeft over het aanleveren via het Gemeentelijk Gegevensknooppunt (GGk), kunt u terecht op de website van het Inlichtingenbureau.

Gegevens via Mijn CAK Zakelijk: vragen over het inloggen in Mijn CAK Zakelijk, of het invoeren van gegevens in Mijn CAK Zakelijk? Bel dan de CAK Servicedesk Dataverkeer Ketenpartners via 088 - 711 4888 of stuur ons een e-mail

Waar zoekt u naar?

Tip: vul één of twee woorden in voor het beste resultaat.

De website van het CAK maakt gebruik van cookies.


Wij kunnen u dan zo goed mogelijk helpen. Het accepteren van cookies zorgt ervoor dat deze website goed werkt en dat wij onze website steeds kunnen verbeteren.
Uiteraard zorgen wij goed voor uw privacy.