Hulp bij inloggen

Het kan gebeuren dat het u niet lukt om in te loggen op Mijn CAK. We hebben een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen op een rij gezet.

Mogelijke oorzaken en oplossingen:

Probeert u voor het eerst in te loggen op Mijn CAK?

In dat geval moeten wij uw gegevens ophalen. Dit kan even duren.

Is er een storing bij DigiD?

Met DigiD kunt u inloggen op websites van de overheid. Ook om in te loggen op Mijn CAK moet u gebruikmaken van DigiD. Het kan zijn dat er tijdelijk een storing is bij DigiD en dat het inloggen daarom niet lukt. Of er een storing is kunt u controleren op de website van DigiD.

Heeft u geprobeerd in te loggen met een andere browser?

Een browser is een computerprogramma waarmee u op internet websites kunt bezoeken. Bekende browsers zijn Internet Explorer, Firefox en Chrome. Soms helpt het om met een andere browser in te loggen. De meest recente versies van browsers zijn te vinden via onderstaande links:

Microsoft - Internet Explorer
Mozilla - Firefox
Google - Chrome

Heeft u een recente browser?

Van alle browsers verschijnt regelmatig een nieuwe versie. Wanneer u nog een oudere versie heeft, kan het zijn dat inloggen om die reden niet lukt.

De versies van browsers waarbij alle functionaliteiten behoren te werken:

  • Microsoft - Internet Explorer: versie 10 en hoger
  • Mozilla - Firefox: versie 40 en hoger
  • Google Chrome: versie 54 en hoger

De versie van uw browser controleren en updaten kan via onderstaande links:

Microsoft – Internet Explorer
Mozilla -  Firefox
Google - Chrome

Krijgt u de melding: 'Helaas herkent Mijn CAK u niet'?

Dat kan komen omdat Mijn CAK nog niet voor al onze klanten te gebruiken is. Voorlopig is Mijn CAK alleen te gebruiken als u valt onder de Wet langdurige zorg (Wlz) of de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo).

Staat uw Caps Lock uit?

Het kan zijn dat inloggen niet lukt omdat per ongeluk uw Caps Lock aan staat. Dat wil zeggen dat u hoofdletters typt terwijl u verwacht kleine letters te typen. Zet de Caps Lock op uw toetsenbord uit en probeer het nogmaals. Controleer of ook uw Num Lock aan staat.

Blijft u problemen houden met inloggen?

Neem dan telefonisch contact met ons op.

Heeft u een vraag?

Wij helpen u verder.

De website van het CAK maakt gebruik van cookies.


Wij kunnen u dan zo goed mogelijk helpen. Het accepteren van cookies zorgt ervoor dat deze website goed werkt en dat wij onze website steeds kunnen verbeteren.
Uiteraard zorgen wij goed voor uw privacy