Wilt u bezwaar maken? Bijvoorbeeld tegen een beslissing of omdat u denkt dat we een fout maakten? Lees hier hoe u een bezwaar indient.
Geef uw (nieuwe) bankgegevens aan ons door. Dat is handig als u geld van ons terug krijgt of een betalingsregeling of automatische incasso wilt afspreken.
Wilt u ons vanuit het buitenland – zonder verzendkosten – een brief sturen? Dat kan met ons adres-etiket.
Betalen via automatische incasso is handig. U betaalt zo altijd op tijd en hoeft het bedrag niet meer zelf over te maken. Hier leest u hoe u het regelt.
Lukt het niet een rekening in één keer betalen? Dat kan gebeuren. Wij kunnen u dan helpen met een betalingsregeling. U leest er hier alles over.
Wilt u speciaal voor een medische behandeling naar een ander land dan uw woonland of Nederland? Lees dan hier wat u moet doen en wat u kunt verwachten.
Soms moet u in het buitenland zorgkosten direct betalen. Deze kosten kunt u bij ons declareren. Hoe dit precies werkt en wat u vergoed krijgt, leest u hier.