Ga direct naar de inhoud
CAK (naar homepage)
  • Regelingen
    • Medicijnen mee op reis
    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling gemoedsbezwaarden
    • Regeling onverzekerden
    • Wet langdurige zorg (Wlz)
    • Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Over CAK
    • Over ons
    • Verantwoording
    • Werken bij het CAK
    • Pers
    • CAK in het kort
    • Verschilmakers
    • Nieuwsberichten
    • Contact
    • NCP
    • Thema's
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • English
  • Zoeken
Direct naar
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • English
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Zoekpagina
Zoeken

Zoeken


Toon resultaten voor:

Resultaten verversen automatisch bij selectie

Facetten
Doelgroep
Regeling

Zoeken binnen de index
Aantal resultaten: 1009

Ik ben onterecht aangemeld. Wat kan ik doen?

U bent onterecht aangemeld. Lees hier wat u kunt doen.

Betalingsachterstand zorgpremie

Cookies

Het CAK maakt gebruik van cookies. Door het gebruik van cookies zijn wij in staat om u beter helpen

Wat doen jullie met mijn feedback?

Betalingsachterstand zorgpremie

Betalingsregeling aanvragen (in delen betalen)

Kunt u een factuur niet in één keer betalen? Heeft u een factuur ontvangen voor meerdere perioden of maanden? Dan is vaak een betalingsregeling mogelijk. U betaalt dan in delen. Voor een betalingsregeling hoeft u niet extra te betalen.

Alle regelingen

Hoe kan ik worden afgemeld?

Alleen uw zorgverzekeraar kan u bij ons afmelden. Dan betaalt u weer uw normale zorgpremie. Er zijn drie redenen om afgemeld te worden.

Betalingsachterstand zorgpremie

Bellen

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Hier vindt u ons telefoonnummer per regeling.
Alle regelingen

Na een overlijden

Hoe het verder gaat na een overlijden, hangt af van de regeling waarmee de overledene bij ons te maken had. Lees er hier meer over.

Alle regelingen

Hoe kan ik een betalingsregeling krijgen bij mijn zorgverzekeraar?

De snelste manier om weer de normale zorgpremie te betalen, is met een betalingsregeling. U spreekt deze af met uw zorgverzekeraar. Volg daarvoor deze stappen.

Betalingsachterstand zorgpremie

Clientenraad

De cliëntenraad is klankbord voor de Raad van Bestuur van het CAK en adviseert gevraagd en ongevraagd over verbeteringen in de dienstverlening en signaleert knelpunten vanuit het perspectief van de klant.

Hoe weet ik wat mijn saldo is?

U krijgt twee keer per jaar een brief van ons met uw voorlopige rekeningsaldo in juli en uw financieel overzicht in januari.

Gemoedsbezwaarden
  • vorige resultaten
  • 1-10
  • ...
  • 961-970
  • 971-980
  • 981-990
  • 991-1000
  • 1001-1009
  • volgende resultaten


Over ons

  • Over ons
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK
  • Nieuwsberichten

Contact

  • Bellen
  • E-mail
  • Schrijven
  • Klacht of bezwaar
  • X

Bezoekadres

Wilt u langskomen?
Wij staan u graag te woord.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white