Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu
  • RegelingenRegelingen

    • Medicijnen mee op reis
    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling gemoedsbezwaarden
    • Regeling onverzekerden
    • Wet langdurige zorg (Wlz)
    • Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Over CAKOver CAK

    • Over ons
    • Verantwoording
    • CAK in het kort
    • Verschilmakers
    • Werken bij het CAK
    • Nieuwsberichten
    • Contact
    • Pers
    • NCP
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • Zoeken
Direct naar
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Over CAK ›
  3. Over ons ›
  4. Clientenraad
Zoeken

Clientenraad


Het CAK hecht veel waarde aan goede dienstverlening aan klanten en zet daar iedere dag stappen voor. Hierbij laat het CAK zich ondersteunen door de cliëntenraad. De cliëntenraad is klankbord voor de Raad van Bestuur van het CAK en adviseert gevraagd en ongevraagd over verbeteringen in de dienstverlening en signaleert knelpunten vanuit het perspectief van de klant. De cliëntenraad komt regelmatig bijeen met elkaar én met de Raad van Bestuur van het CAK.

De cliëntenraad is onafhankelijk

In de eerste periode van zijn bestaan heeft de cliëntenraad zich voornamelijk beziggehouden met gevraagde advisering en, in samenspraak met de Raad van Bestuur, met verduidelijking van de positie en mogelijkheden van de cliëntenraad.

Jaarlijks wordt nu door de cliëntenraad een eigen activiteitenagenda opgesteld. In de komende periode richt de cliëntenraad zich in het bijzonder op drie onderwerpen: klanttevredenheid, klachtafhandeling en communicatie door het CAK.

De cliëntenraad overlegt over deze onderwerpen en over actuele onderwerpen regelmatig met de Raad van Bestuur, maar adviseert steeds vanuit een onafhankelijke positie.

Wat doet de cliëntenraad wel en wat niet?

De cliëntenraad kent geen wettelijke basis, maar heeft wel een eigen reglement waarin taken en bevoegdheden zijn vastgelegd. De cliëntenraad bespreekt en behandelt geen individuele klachten, daarvoor heeft het CAK een klachtenprocedure.

Wilt u een bericht sturen naar onze cliëntenraad? Dan kunt u een bericht sturen via ons contactformulier of stuur ons een brief. Geef in uw bericht aan dat het om een bericht voor de cliëntenraad gaat.

De leden van de cliëntenraad

  • Rein Varkevisser (voorzitter)
  • Dries Veldman (vice-voorzitter)
  • Anke Huisman-Mak
  • Erik Mulder
  • Marion Petit
  • Joost van Loon
  • Janett Klaare


Over ons

Over ons
  • Onze organisatie
  • Missie en visie
  • Dienstverlening met de menselijke maat
  • Raad van Bestuur
  • Raad van Advies
  • Audit Advies Commissie
  • Clientenraad
  • Routebeschrijving
  • Historie
  • Knelpunten en oplossingen

Over ons

  • Over ons
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK
  • Nieuwsberichten

Contact

  • Bellen
  • E-mail
  • Schrijven
  • Klacht of bezwaar
  • X

Bezoekadres

Wilt u langskomen?
Wij staan u graag te woord.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white