Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu
  • RegelingenRegelingen

    • Ondersteuning vanuit de Wmo
    • Zorg vanuit de Wlz
    • Medicijnen mee op reis
    • Zorgverzekering en buitenland
    • Regeling gepensioneerden en uitkeringsgerechtigden
    • Regeling voor gezinsleden van werknemers
    • EHIC
    • Regeling gemoedsbezwaarden
    • Regeling wanbetalers
    • Regeling onverzekerden
  • Over CAKOver CAK

    • Over ons
    • Verantwoording
    • Werken bij het CAK
    • Nieuwsberichten
    • Contact
    • Pers
    • NCP
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • Zoeken
Direct naar
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Veelgestelde vragen ›
  3. Ontevreden ›
  4. Hoe kan ik een klacht indienen?
Zoeken

Hoe kan ik een klacht indienen?


Een klacht dient u in als u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U vindt bijvoorbeeld dat u verkeerd bent behandeld door een medewerker. Of dat u te lang moest wachten op een reactie van ons. Of u vindt dat u een onduidelijke brief van ons heeft ontvangen.

Er zijn meerdere manieren waarop u een klacht kunt indienen:

1. Via het klachtenformulier

Wet maatschappelijke ondersteuning, Wet langdurige zorg of Medicijnen mee op reis

Via het klachtenformulier dient u digitaal uw klacht in. Geef hierbij duidelijk aan dat het om een klacht gaat en vermeld uw adresgegevens en het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent.

Zorgverzekering en buitenland, regeling wanbetalers, onverzekerden of gemoedsbezwaarden

Via het klachtenformulier Zvw dient u digitaal uw klacht in. Geef hierbij duidelijk aan dat het om een klacht gaat en vermeld uw adresgegevens en het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent.

2. Bellen

Wilt u liever via de telefoon uw klacht indienen? Bel ons dan op een van onze gratis informatienummers.

3. Schrijven

Stuurt u ons liever een brief? Zet hierin dan de onderstaande gegevens:

  • Uw naam
  • Uw adres
  • Uw geboortedatum
  • De datum van de dag dat u de klacht verstuurt
  • Wat uw klacht is
  • Uw burgerservicenummer (BSN)
  • Uw telefoonnummer, zodat wij u kunnen bellen voor een persoonlijk gesprek

Stuur uw klacht naar:

CAK
Antwoordnummer 1608
2509 VB Den Haag

Een postzegel is niet nodig.

Let op

Dient u een klacht in namens iemand anders? Geef dan zowel uw gegevens als de gegevens van de persoon door waarvoor u de klacht indient.

Om te weten hoe het CAK een klacht behandelt, leest u de pagina Hoe het CAK uw klacht behandelt.


Zelf online regelen

  • Aanpassing van de eigen bijdrage aanvragen
  • Betalingsregeling aanvragen
  • Bezwaar maken tegen onjuiste zorggegevens

Over ons

  • Over ons
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK
  • Nieuwsberichten

Contact

  • Bellen
  • E-mail
  • Schrijven
  • Twitter
  • Klacht of bezwaar

Bezoekadres

Wilt u langskomen?
Wij staan u graag te woord.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheidsverklaring
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Uninsured
  • Archief
logo-cak-white