Hoe kan ik een klacht indienen?

Een klacht dient u in als u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U vindt bijvoorbeeld dat u verkeerd bent behandeld door een medewerker. Of dat u te lang moest wachten op een reactie van ons. Of u vindt dat u een onduidelijke brief van ons heeft ontvangen.

Er zijn meerdere manieren waarop u een klacht kunt indienen:

Via het klachtenformulier

 

Bellen

Wilt u liever via de telefoon uw klacht indienen? Bel ons dan op een van onze  gratis informatienummers.

Schrijven

Stuurt u ons liever een brief? Zet hierin dan de onderstaande gegevens:

  • Uw naam
  • Uw adres
  • Uw geboortedatum
  • De datum van de dag dat u de klacht verstuurt
  • Wat uw klacht is
  • Uw burgerservicenummer (BSN)
  • Uw telefoonnummer, zodat wij u kunnen bellen voor een persoonlijk gesprek

Stuur uw klacht naar:

CAK
Antwoordnummer 1608
2509 VB Den Haag

Een postzegel is niet nodig.

Let op

Dient u een klacht in namens iemand anders? Geef dan zowel uw gegevens als de gegevens van de persoon door waarvoor u de klacht indient.

Om te weten hoe het CAK een klacht behandelt, leest u de pagina Hoe het CAK uw klacht behandelt.

De website van het CAK maakt gebruik van cookies.


Wij kunnen u dan zo goed mogelijk helpen. Het accepteren van cookies zorgt ervoor dat deze website goed werkt en dat wij onze website steeds kunnen verbeteren.
Uiteraard zorgen wij goed voor uw privacy.