Hoe behandelt het CAK uw klacht?

Er zijn 5 stappen:

  1. U dient een klacht in.
  2. Wij nemen uw klacht in behandeling.
  3. U ontvangt binnen twee weken een reactie van ons.
  4. U mag uw klacht mondeling toelichten. Hiervoor maken we een afspraak met u.
  5. Wij handelen uw klacht binnen 6 weken af. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten wij dit aan u weten.

 

Meer over hoe het CAK omgaat met klachten kunt u lezen in ons Klachtenreglement (13-10-2017, pdf, 50 kB).

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de Nationale ombudsman.

Waar zoekt u naar?

Tip: vul één of twee woorden in voor het beste resultaat.

De website van het CAK maakt gebruik van cookies.


Wij kunnen u dan zo goed mogelijk helpen. Het accepteren van cookies zorgt ervoor dat deze website goed werkt en dat wij onze website steeds kunnen verbeteren.
Uiteraard zorgen wij goed voor uw privacy.