Klacht
Er zijn 5 stappen:
- U dient een klacht in.
- Wij nemen uw klacht in behandeling.
- U ontvangt binnen twee weken een reactie van ons.
- U mag uw klacht mondeling toelichten. Hiervoor maken we een afspraak met u.
- Wij handelen uw klacht binnen 6 weken af. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten wij dit aan u weten.
Meer over hoe het CAK omgaat met klachten kunt u lezen in ons Klachtenreglement (pdf, 50 kB) (13-10-2017).
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de Nationale ombudsman.
Heeft u een klacht over de zorg of over de ondersteuning die u van uw zorgaanbieder heeft ontvangen? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris of klachtencommissie van uw zorgaanbieder. U kunt daar een klacht indienen.
Voor meer informatie en advies kunt u ook terecht bij het Landelijk Meldpunt Zorg.
Let op
Ontvangt u ondersteuning of zorg vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) of Wet langdurige zorg (Wlz)? Dan moet u tijdens de afhandeling van uw klacht wel uw eigen bijdrage blijven betalen.