Ga direct naar de inhoud
CAK (naar homepage)
  • Regelingen
    • Medicijnen mee op reis
    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling gemoedsbezwaarden
    • Regeling onverzekerden
    • Wet langdurige zorg (Wlz)
    • Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Over CAK
    • Over ons
    • Verantwoording
    • Werken bij het CAK
    • Pers
    • CAK in het kort
    • Verschilmakers
    • Nieuwsberichten
    • Contact
    • NCP
    • Thema's
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • English
  • Zoeken
Direct naar
  • Zakelijk
  • Mijn CAK
  • English
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Zoekpagina
Zoeken

Zoeken


Toon resultaten voor:

Resultaten verversen automatisch bij selectie

Facetten
Doelgroep
Regeling

Zoeken binnen de index
Aantal resultaten: 1008

Ik ontvang Wlz-zorg en ondersteuning vanuit de Wmo. Betaal ik dan 2 keer een eigen bijdrage?

De Wlz is er voor mensen die de hele dag intensieve zorg of toezicht dichtbij nodig hebben. U betaalt voor Wlz-zorg een eigen bijdrage aan het CAK.
Wlz

Hoe behandelt het CAK mijn bezwaar?

Een medewerker van onze afdeling Bezwaar & Beroep neemt uw bezwaar in behandeling. Deze medewerker is speciaal opgeleid voor dit werk. De medewerker behandelt uw bezwaar onafhankelijk en objectief.

Wat is overbruggingszorg?

De Wlz is er voor mensen die de hele dag intensieve zorg of toezicht dichtbij nodig hebben. U betaalt voor Wlz-zorg een eigen bijdrage aan het CAK.
Wlz

Informatie over nieuwe berekening abonnementstarief

Woont uw partner in een zorginstelling en krijgt u of uw partner een AOW? Dan heeft u misschien een AOW voor ongehuwden aangevraagd. Als u volgens onze administratie gehuwd bent, gaan wij uw eigen bijdrage opnieuw berekenen.

Wmo

Wilt u een wijziging doorgeven?

Veel zaken zoals het opvragen of wijzigen van uw gegevens, kunt u zelf snel en eenvoudig online regelen.

Wmo

Mens en samenleving

Iedereen moet kunnen meedoen aan de samenleving. Hiervoor is begrijpelijke en toegankelijke dienstverlening nodig voor iedere burger in Nederland. Om dit te realiseren, besteedt het CAK extra zorg en aandacht aan mensen in kwetsbare situaties.

Op het werk

Op het werk ziet het CAK persoonlijke ontwikkeling van medewerkers als belangrijke investering waar we graag de ruimte voor geven. Zo stimuleren we CAK-medewerkers volop om nieuwe kennis op  te doen en kwaliteiten verder te ontwikkelen.

Video: Regeling onverzekerden. Zo werkt het.

Bekijk de video Regeling Onverzekerden. De video legt uit hoe de regeling werkt.

Onverzekerden

Wanneer ben ik niet meer onverzekerd volgens jullie?

U bent niet meer onverzekerd, wanneer u een Nederlandse zorgverzekering afsluit. Of wanneer de SVB vaststelt dat u geen Nederlandse zorgverzekering hoeft te hebben.

Onverzekerden

Hoe kan ik persoonlijke wijzigingen doorgeven?

Het is belangrijk om veranderingen aan ons door te geven. U kunt dat alleen met een brief doen.

Onverzekerden
  • vorige resultaten
  • 1-10
  • ...
  • 691-700
  • 701-710
  • 711-720
  • ...
  • 1001-1008
  • volgende resultaten


Over ons

  • Over ons
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK
  • Nieuwsberichten

Contact

  • Bellen
  • E-mail
  • Schrijven
  • Klacht of bezwaar
  • X

Bezoekadres

Wilt u langskomen?
Wij staan u graag te woord.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white