Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu
  • RegelingenRegelingen

    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling onverzekerden
    • Regeling onverzekerbare vreemdelingen
    • Subsidieregeling medisch noodzakelijke zorg aan onverzekerden
    • Wmo beschermd wonen
    • Wmo abonnementstarief
    • Wlz
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Klanten
  • Zoeken
Direct naar
  • Klanten
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Nieuws ›
  3. Jaarbericht 2016: Menselijke eenvoud
Zoeken

Jaarbericht 2016: Menselijke eenvoud

24 mei 2017

Het jaarbericht van het CAK staat online. Daarin leest u meer over onze resultaten en ambities.

Het CAK wil bijdragen aan het behapbaar maken aan de complexe wereld van de zorg. Dat doen we niet alleen, maar samen met u.

Zo heeft het CAK in 2016 een forse slag geslagen in de klantcommunicatie. Ook ondersteunt het CAK gemeenten bij hun voorlichting aan de klant over de eigen bijdrage.

Om fundamentele stappen te zetten in een betere dienstverlening moeten we samen optrekken. In de Pilot Vernieuwing Zorguitwisseling heeft het CAK met het ministerie van VWS, het Programma Informatievoorziening Sociaal Domein en een aantal andere partners een efficiënter, eenvoudiger en minder foutgevoelig proces opgezet. U leest er meer over in het jaarbericht. 




Over ons

  • Contact opnemen
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK

Contact

  • E-mail
  • Bellen

Bezoekadres

Wilt u langskomen? Maak altijd een afspraak en neem een geldig identiteitsbewijs mee.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white