Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu
  • RegelingenRegelingen

    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling onverzekerden
    • Regeling onverzekerbare vreemdelingen
    • Subsidieregeling medisch noodzakelijke zorg aan onverzekerden
    • Wmo beschermd wonen
    • Wmo abonnementstarief
    • Wlz
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Klanten
  • Zoeken
Direct naar
  • Klanten
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Nieuws ›
  3. Informatie CAK over het coronavirus (COVID-19)
Zoeken

Informatie CAK over het coronavirus (COVID-19)

16 maart 2020

Het CAK wil ervoor zorgen dat klanten, bezoekers en medewerkers gezond blijven. Daarom heeft het CAK maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan. Wij volgen hierbij de informatie van het RIVM en de Rijksoverheid. Wij doen onze uiterste best om de dienstverlening aan onze klanten te garanderen.

Deze pagina wordt steeds bijgewerkt met de laatste informatie.

Ik heb een afspraak met een medewerker van het CAK. Kan ik naar jullie kantoor komen?

Onze medewerker zal dit met u overleggen.

Dienstverlening aan klanten

De meest actuele informatie over de dienstverlening aan klanten leest u in het bericht informatie CAK over het coronavirus.

Meer informatie

Actuele informatie over het coronavirus vindt u op de website van het RIVM en de Rijksoverheid.




Over ons

  • Contact opnemen
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK

Contact

  • E-mail
  • Bellen

Bezoekadres

Wilt u langskomen? Maak altijd een afspraak en neem een geldig identiteitsbewijs mee.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white