Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu
  • RegelingenRegelingen

    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling onverzekerden
    • Regeling onverzekerbare vreemdelingen
    • Subsidieregeling medisch noodzakelijke zorg aan onverzekerden
    • Wmo beschermd wonen
    • Wmo abonnementstarief
    • Wlz
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Klanten
  • Zoeken
Direct naar
  • Klanten
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Nieuws ›
  3. Hulp nodig bij online dienstverlening?
Zoeken

Hulp nodig bij online dienstverlening?

24 juni 2021

Via Mijn CAK regelt u veel zaken gemakkelijk zelf. Bijvoorbeeld het wijzigen van uw postadres of rekeningnummer, het bekijken van facturen of het aanvragen van een betalingsregeling. Komt u er niet helemaal uit en heeft u hulp nodig? Dan kunt u contact met ons opnemen of langsgaan bij het Informatiepunt Digitale Overheid in de bibliotheek bij u in de buurt.

Hier staan bibliotheekmedewerkers klaar die u persoonlijk en gratis verder helpen met vragen over online diensten van het CAK of andere publieke dienstverleners zoals de Belastingdienst, SVB en het UWV.

Hulp in de buurt

Het Informatiepunt Digitale Overheid is een initiatief van de Manifestgroep (waar ook het CAK aan meedoet) in samenwerking met openbare bibliotheken en de Koninklijke Bibliotheek (KB). Inmiddels zijn er 200 informatiepunten. Eind 2022 kunt u terecht bij zo’n 400 informatiepunten verspreid over bibliotheken in heel Nederland.

Kijk op de site Informatiepunt Digitale Overheid voor een punt bij u in de buurt.




Over ons

  • Contact opnemen
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK

Contact

  • E-mail
  • Bellen

Bezoekadres

Wilt u langskomen? Maak altijd een afspraak en neem een geldig identiteitsbewijs mee.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white