Cookies toestaan?

Deze site gebruikt cookies. Cookies
Hier kan het gebruik van cookies op deze website worden toegestaan of geweigerd.
Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu Uitgeklapt
  • RegelingenRegelingen Openen

    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling onverzekerden
    • Regeling onverzekerbare vreemdelingen
    • Subsidieregeling medisch noodzakelijke zorg aan onverzekerden
    • Wmo beschermd wonen
    • Wmo abonnementstarief
    • Wlz
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Klanten
  • Zoeken
Direct naar
  • Klanten
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Nieuws ›
  3. Jaarbericht 2020
Zoeken

Jaarbericht 2020

29 juni 2021

Onze taken veelal geautomatiseerd uitvoeren, geruisloos voor het gros van de klanten, betrouwbaar en wendbaar, met de menselijke maat: dat is waar het CAK zich naartoe beweegt.

​Immers: veel burgers zijn verplicht om zaken met ons te doen; zij hebben niets te kiezen. Zij verwachten dat wij ons werk goed doen, zonder al te veel administratief gedoe en met extra aandacht als dat nodig is.

Hoewel er nog veel werk te doen is, zetten we in 2020 belangrijke stappen voorwaarts. In ons jaarbericht 2020 (pdf, 5.4 MB) (29-06-2021, pdf, 5,5 MB) leest u welke stappen dit zijn.




Over ons

  • Contact opnemen
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK

Contact

  • E-mail
  • Bellen

Bezoekadres

Wilt u langskomen? Maak altijd een afspraak en neem een geldig identiteitsbewijs mee.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white