Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu
  • RegelingenRegelingen

    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling onverzekerden
    • Regeling onverzekerbare vreemdelingen
    • Subsidieregeling medisch noodzakelijke zorg aan onverzekerden
    • Wmo beschermd wonen
    • Wmo abonnementstarief
    • Wlz
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Klanten
  • Zoeken
Direct naar
  • Klanten
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Uw situatie ›
  3. U heeft problemen met aanleveren ›
  4. Problemen met aanleveren gegevens
Zoeken

Problemen met aanleveren gegevens


Wat moet u doen als het aanleveren van gegevens niet lukt?

Wat moet u doen als het aanleveren van gegevens niet lukt? Dat hangt af van het soort gegevens dat u wilt aanleveren:

Start-/stopberichten: als u vragen heeft over het aanleveren via het Gemeentelijk Gegevensknooppunt (GGk), kunt u terecht op de website van het Inlichtingenbureau.

Gegevens via Mijn CAK Zakelijk: vragen over het inloggen in Mijn CAK Zakelijk, of het invoeren van gegevens in Mijn CAK Zakelijk? Bel dan de CAK Servicedesk Dataverkeer Ketenpartners via 088 - 711 4888 of stuur ons een e-mail naar [email protected]




Over ons

  • Contact opnemen
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK

Contact

  • E-mail
  • Bellen

Bezoekadres

Wilt u langskomen? Maak altijd een afspraak en neem een geldig identiteitsbewijs mee.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white