HET VERHAAL VAN PAUL

Paul Bisschops, zorgaanbieder Joost Zorgt

Tijdige, juiste en volledige aanlevering van zorggegevens: een voorwaarde om op tijd een correcte factuur aan de klant te sturen. Paul Bisschops, senior administratiemedewerker bij Joost Zorgt, liep tegen aanleverproblemen aan en had bijna wekelijks contact met de CAK Servicedesk. “Waarover ik vooral tevreden ben, is de welwillendheid van mijn contactpersonen en de aanwezige kennis. Ook op technisch vlak. Het CAK nam ons verhaal serieus, toonde waar mogelijk medewerking en stelde zich ook coulant op. Inmiddels is alles opgelost en zijn we weer bij!“
We waren verrast over de intensieve ondersteuning.

Tips die ik wil meegeven

  • 1Zorg dat u exact weet hoe het aan te leveren gegevensbestand er technisch uit moet zien. Daardoor is de kans op fouten nagenoeg minimaal.
  • 2Weet u niet zeker of het gegevensbestand aan de eisen voldoet of heeft u ergens vragen over? Bel dan met de CAK Servicedesk voor ondersteuning.
  • 3Leg de klant goed uit hoe de procedures in de keten werken, zodat er geen valse verwachtingen zijn over wanneer ze de eerste factuur ontvangen.
  • 4Het kan nuttig zijn om van bulkaanlevering over te stappen naar aanlevering per gemeente. U creëert hiermee meer overzicht in wat u aanlevert en eventuele vertragingen blijven beperkt.
  • 5Zorg dat interne processen aansluiten op de uiterste aanleverdata van het CAK. Zo doen wij nu een automatiseringsslag voor de urenbriefjes, waardoor de deadlines van het CAK geen issue meer zijn. Ook hebben we dan voldoende tijd voor eventuele correcties.

De website van het CAK maakt gebruik van cookies.


Wij kunnen u dan zo goed mogelijk helpen. Het accepteren van cookies zorgt ervoor dat deze website goed werkt en dat wij onze website steeds kunnen verbeteren.
Uiteraard zorgen wij goed voor uw privacy.