Volg de stappen in de handleiding:
Het kan gebeuren dat het u niet lukt om in te loggen op Mijn CAK Zakelijk. Hieronder vindt u een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen.
Relatienummer of gebruikersnaam vergeten?
Als u zich heeft aangemeld, heeft u een aantal dagen erna per e-mail uw relatienummer en gebruikersnaam ontvangen. Zoek in u uw mailbox op afzender wmoservicedesk@hetcak.nl.
Kunt u de e-mail niet meer vinden? Neem dan contact op met de Servicedesk via 088 - 7114888 (op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur).
Opgeslagen wachtwoord verkeerd?
Soms komt het voor dat uw opgeslagen wachtwoord verkeerd is. In dat geval adviseren wij u zelf uw wachtwoord in te tikken. Het kan zijn dat uw systeem een oud wachtwoord heeft opgeslagen.
Staat uw Caps Lock uit?
Het kan zijn dat inloggen niet lukt, omdat per ongeluk uw Caps Lock aan staat. Dat wil zeggen dat u hoofdletters typt terwijl u verwacht kleine letters te typen. Zet de Caps Lock op uw toetsenbord uit en probeer het nogmaals. Controleer of ook uw Num Lock uit staat.
Gebruikt u de juiste browser?
U kunt Mijn CAK Zakelijk alleen gebruiken met de volgende browsers: Mozilla Firefox, Google Chrome.
Van alle browsers verschijnt regelmatig een nieuwe versie. Wanneer u nog een oudere versie heeft, kan het zijn dat inloggen om die reden niet lukt.
De versies van browsers waarbij alle functionaliteiten behoren te werken, zijn:
Mozilla - Firefox: versie 40 en hoger
Google Chrome: versie 54 en hoger
De versie van uw browser controleren en updaten kan via onderstaande links:
Mozilla - Firefox
Google - Chrome
Blijft u problemen houden met inloggen?
Neem dan telefonisch contact op met de Servicedesk via 088 - 7114888 (op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur).