Ga direct naar de inhoud
CAK
Menu
  • RegelingenRegelingen

    • Regeling betalingsachterstand zorgpremie
    • Regeling onverzekerden
    • Regeling onverzekerbare vreemdelingen
    • Subsidieregeling medisch noodzakelijke zorg aan onverzekerden
    • Wmo beschermd wonen
    • Wmo abonnementstarief
    • Wlz
    • Zorgverzekering en buitenland
  • Klanten
  • English
  • Zoeken
Direct naar
  • Klanten
  • English
  • Zoeken
  1. Home ›
  2. Zoekpagina
Zoeken

Zoeken


Toon resultaten voor:

Facetten
Doelgroep
Regeling

Zoeken binnen de index
Aantal resultaten: 14

Bezoekadres

Wilt u contact opnemen met het CAK? U kiest zelf hoe u dit doet. We helpen u graag.
Alle regelingen

Bellen

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Hier vindt u ons telefoonnummer per regeling.
Alle regelingen

Automatisch betalen

Wilt u facturen van het CAK voortaan automatisch betalen? Dat kan met een machtiging voor automatische afschrijving. Hoe u dit aan ons kunt doorgeven, hangt af van uw regeling of situatie.

Alle regelingen

Bezwaar maken tegen onjuiste zorggegevens

Bent u het niet eens met een besluit dat het CAK heeft genomen? Dan kunt u hiertegen bezwaar maken.

Alle regelingen
  • vorige resultaten
  • resultaten 1-10
  • resultaten 11-14


Over ons

  • Contact opnemen
  • Verantwoording
  • Werken bij het CAK

Contact

  • E-mail
  • Bellen

Bezoekadres

Wilt u langskomen? Maak altijd een afspraak en neem een geldig identiteitsbewijs mee.

Bezoekadres

Toegankelijkheid

Iedereen moet de website van het CAK kunnen vinden, bekijken en gebruiken. Daarom besteedt het CAK veel aandacht aan toegankelijkheid.

Toegankelijkheid
  • Cookies
  • Proclaimer
  • Uw privacy
  • Kwetsbare plek ontdekt?
  • Archief
logo-cak-white