Resultaten verversen automatisch bij selectie
Ontvangt u geen loon of uitkering? Dan betaalt u uw zorgpremie via betaalverzoeken van het CJIB. Lees hier wat dit voor u betekent.
Ontvangt u loon of een uitkering? Dan laten wij de zorgpremie direct inhouden op uw loon of uitkering. Lees hier wat dit voor u betekent.
Heeft u te veel zorgpremie betaald? Die krijgt u terug nadat u bent afgemeld. Hoe u dit terugkrijgt, hangt af van uw situatie
Uw zorgverzekeraar meldt u eerst bij ons af. U krijgt daarna binnen 2 weken een brief van ons. Dit is de bevestiging dat u bent afgemeld.
Bent u gedupeerde van de toeslagenaffaire? En heeft u bij de regeling betalingsachterstand zorgpremie een bedrag openstaan? U leest hier het antwoord op veelgestelde vragen.
Direct hulp nodig bij schulden? Neem contact op met Geldfit.
Bent u opnieuw aangemeld door uw zorgverzekeraar? Lees hier welke redenen dit kan hebben.
Slaagt u er niet in om de schuld bij uw zorgverzekeraar op te lossen? Lukt een betalingsregeling bijvoorbeeld niet? Vraag uw gemeente dan om hulp bij uw schulden.
Uw zorgverzekeraar heeft u bij ons aangemeld. Lees hier het antwoord op veelgestelde vragen.