Uw zorgverzekeraar kan u opnieuw aanmelden als u niet op tijd uw betalingsregeling of uw premie betaald heeft.
Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Alleen uw zorgverzekeraar kan u afmelden bij ons.
Vraag bij uw zorgverzekeraar hoe hoog uw achterstand is.
Had de overleden persoon te maken met de regeling betalingsachterstand zorgpremie? Dan hoeft u niet meer aan ons te betalen.
Heeft u te veel premie betaald? Dan krijgt u die automatisch terug van het CJIB of uw werkgever nadat u bent afgemeld.
De cliëntenraad is klankbord voor de Raad van Bestuur van het CAK en adviseert gevraagd en ongevraagd over verbeteringen in de dienstverlening en signaleert knelpunten vanuit het perspectief van de klant.
Heeft u zorgkosten gemaakt in het buitenland en heeft u die zelf moeten betalen of voorschieten? Misschien krijgt u deze kosten vergoed. Lees hier hoe u deze kosten kunt indienen.